Ohjeet
Categories
< All Topics
Print

1. Yleiset tiedot ProHabitorista

Mikä ProHabitor on?

ProHabitor on digitaalinen yhteistyöalusta taloyhtiöiden remonttien kilpailuttamiseen

ProHabitorin avulla kilpailutat taloyhtiön remontit vaivattomasti

ProHabitor on puolueeton ja riippumaton digitaalinen yhteistyöalusta, joka pyrkii auttamaan taloyhtiön edustajia tehostamaan kilpailutusprosessia ja samalla tekemään siitä täysin läpinäkyvän kaikille osapuolille. Taloyhtiön edustajia ovat taloyhtiön hallitus, isännöitsijä ja esim. remontin hankejohto, joilla on taloyhtiön valtuutus kilpailuttaa remontteja ja palveluita.

Palveluun rekisteröityvät tekijät ja palveluntarjoajat säästävät huomattavasti uusasiakashankintaa liittyvissä kuluissa. Kyseessä on ns. win-win-win tilanne, jossa kaikki osapuolet hyötyvät digitaalisesta yhteistyöalustasta.

ProHabitorin tavoitteet

ProHabitorin tavoitteena on edistää kiinteistötoimialan digitalisointia ja yhteistyötä, joilla voidaan pienentää korjausrakentamisen valtavia kustannuksia. Eri lähteistä kerätyllä tiedolla vaikutamme asumisen kustannuksiin, viihtyvyyteen ja yhteisöllisyyteen. Yhteistyön kautta kaikki osapuolet hyötyvät palvelusta.

________________________________________________________________

Kaikki hyötyvät ProHabitorin käytöstä

Ota sinäkin kaikki hyöty irti taloyhtiön urakan kilpailuttamisesta ProHabitorin avulla

Kaikki hyötyvät ProHabitorista taloyhtiön remonttien kilpailuttamisesta

Hyödyt isännöitsijälle ja taloyhtiölle

Palvelu mahdollistaa läpinäkyvän kilpailuttamisen ja luotettavien toimijoiden löytämisen. Yritysten ja taloyhtiöiden haku on helppo ja tehokas. Yritysten tietoja rikastetaan luotettavista lähteistä. Lisäksi yritysten luotettavuus tarkistetaan Luotettava Kumppani -palvelusta, ja taloyhtiön edustaja näkee palvelussa yritysten taloustilanteen. Näin taloyhtiöt voivat pienentää taloudellisia riskejä valitsemalla itse haluamansa yritykset tarjouspyynnölle. Taloyhtiöillä, isännöitsijöillä ja taloyhtiöiden edustajilla on mahdollisuus saavuttaa palvelua käyttämällä huomattavia aika- ja kustannussäästöjä.

Ryhmäydy toisten taloyhtiöiden kanssa

Palvelun kautta on mahdollista löytää toiset lähitaloyhtiöt, joiden kanssa voi ryhmäytyä ja perustaa ryhmäkorjaushankkeen.  Ryhmäytymispyynnön voi lähettää toisen taloyhtiön edustajalle palvelun kautta. Ryhmäkorjaushankkeissa suurimmat hyödyt saavutetaan, kun tunnistetaan samanikäiset ja -kaltaiset ja yhtäläisessä tilanteessa olevat taloyhtiöt. Ryhmäkorjaushanke tarkoittaa useamman taloyhtiön yhteistoimintaa samanlaisten korjausten toteuttamiseksi. Tavoitteena on saavuttaa säästöä kokonaiskustannuksissa, saada laadukasta asiantuntijuutta ja apua hankkeen läpivientiin.

Hyödyt yrityksille

Voit kasvattaa liikevaihtoasi ilman huomattavia uusasiakashankinta ponnisteluita.  Uusien asiakkaiden hankinta on kustannustehokasta ja yritys maksaa vain toteutuneista remonteista. Tarjouksen jättäminen on helppoa valmiin tarjouspohjan ansiosta. Voit kysellä palvelussa tarkentavia kysymyksiä remonttiin liittyen.

________________________________________________________________

Digitaalinen yhteistyöalusta käyttää edistynyttä teknologiaa

ProHabitorin digitaalisella alustalla kilpailutat taloyhtiön urakat helposti

ProHabitorin digitaalinen yhteistyöalusta mahdollistaa täyden läpinäkyvyyden taloyhtiön remontin kilpailuttamisessa

Hyödyt digitaalisesta yhteistyöalustasta

Prohabitorin digitaalisen yhteistyöalustan avulla taloyhtiöt, isännöitsijät, remontoijat ja palveluiden tuottajat löytävät toisensa. Palvelu perustuu tietokantaan, jossa on valmiiksi luokiteltuna ja indeksoituna 40.000 yritystä ja 75.000 taloyhtiötä. Palvelu käyttää maailmanluokan hakukonetta, jonka avulla tekijät ja taloyhtiöt löytyvät sijainnilla ja haettavan kohteen ominaisuuksilla ja osaamisella.

Edistynyt teknologia

ProHabitorin alustan rakentamisessa on käytetty edistynyttä teknologiaa, joka mahdollistaa erilaiset integraatiot eri osapuolien kesken API-rajapintojen kautta. Alustalle on mahdollista mm. tuoda tietoa joustavasti eri lähteistä. Myös alustan eri kerrokset (tietokanta, liiketoimintalogiikka ja liittymät (käyttö- ja muut liittymät) on loogisesti erotettu toisistaan ja kommunikointi tapahtuu API:en kautta.

Next 2. Ohje palveluun rekisteröitymiseen
Table of Contents