Blogi

Kenen etuja isännöitsijä puolustaa kilpailutuksessa?

Kenen etuja isännöitsijä puolustaa kilpailutuksessa?

Onko isännöitsijä taloyhtiön vai taloyhtiöille suoritteita tuottavien verkostoyritysten edustaja? Yksinkertainen vastaus tähän luonnollisesti on, että isännöitsijä edustaa taloyhtiötä toimittajien kilpailutuksessa. Toki pätevä taloyhtiön hallitus valvoo isännöitsijän...

lue lisää
Isännöitsijäntodistus on kultaa kalliimpi

Isännöitsijäntodistus on kultaa kalliimpi

Isännöitsijät tarvitsevat digiloikan. Hyvänä esimerkkinä sähköisten palveluiden huonosta tilasta on isännöitsijäntodistus, jota tarvitaan mm. asunnon vuokraus- ja myyntitilanteista. Vanhan ATK-ammattilaisen mielestä ko. todistus pitäisi olla saatavilla sähköisessä...

lue lisää
Apu taloyhtiön kustannusten nousuun

Apu taloyhtiön kustannusten nousuun

ProHabitorin avulla löydät remontillesi tekijän, löydät lähitaloyhtiöt, kilpailutat taloyhtiön palvelut ja teet yhteistyötä muiden taloyhtiöiden kanssa helposti, nopeasti ja turvallisesti. HELPPOKÄYTTÖISET OMINAISUUDET Palvelu on täynnä helppokäyttöisiä ominaisuuksia,...

lue lisää
Taloyhtiön ryhmäkorjaushankkeen hyödyt

Taloyhtiön ryhmäkorjaushankkeen hyödyt

  Ryhmäkorjaushanke on useamman taloyhtiön liittymä, joka tavoittelee parempaa laatua ja sujuvuutta ja kustannustehokkuutta korjaushankkeissa. Kustannustehokkuus syntyy pääosin isommasta hankekoosta. Sinänsä ryhmäkorjaushanke ei poikkea vaiheiltaan yhdelle...

lue lisää
Digitaalinen yhteistyöalusta ja KISS-periaate

Digitaalinen yhteistyöalusta ja KISS-periaate

"Kaikesta pitäisi tehdä niin yksinkertaista kuin mahdollista, mutta ei yksinkertaisempaa", Albert Einstein Albert Einsteinin muotoilema lause KISS-menetelmästä (Keep it simple, Stupid!) kuvaa hyvin ProHabitorin suunnittelun periaatteita, joissa tavoitteena on ollut...

lue lisää
Digitaalinen yhteistyöalusta on askeleen edellä

Digitaalinen yhteistyöalusta on askeleen edellä

Digitaalinen yhteistyöalusta on askeleen edellä ProHabitorin digitaalinen yhteistyöalusta etsii ja yhdistää taloyhtiöt ja niille remontteja ja palveluja tuottavat yritykset. Edistyksellinen tietokanta on palvelun ydin. Tietoa rikastetaan eri lähteistä poimitulla...

lue lisää
Nalleja taivaalta

Nalleja taivaalta

Putoaako Nalle taivaalta syliin? Kun aloitin taloyhtiön hallituksen jäsenenä ja myöhemmin puheenjohtajana noin 15 vuotta sitten, isännöitsijän työkaluna oli mappi. Mappi sisälsi ilmeisesti kaiken oleellisen tiedon ko. taloyhtiöstä. Myöhemmin kun muutin toiseen...

lue lisää
Tietosuojaseloste